luni, 1 noiembrie 2010

D'ale copilăriei

Ne certăm şi ne împăcăm în fiecare zi, de 20 de ori. Ca s-o citez pe fii-mea, din perioada de stat la bunici:
- Te-ai certat cu mamaie?
- Da.
- Păi de ce?
- E, ne mai certăm, ne mai împăcăm. Aşa e în orice familie......
............

Săptămîna trecută m-a scos din minţi. Nu reuşeam să o fac să stea liniştită un minut. În consecinţă, am anunţat-o grav:
- Cred că te duc la mamaie, la ţară şi îmi iau alt copil. Unul mai cuminte şi ascultător.
- Nu poţi face asta, îmi răspunde Crina, pe un ton grav şi sfătos.
Ca un înţelept, care are la degetul mic toate explicaţiile lumii, se aşează în faţa mea şi începe să-mi dea argumente:
- Uite, tu vezi că noi două avem sprîncene la fel. Şi alea de sub ele(gene-nota mamei) sunt la fel. Şi nasul, şi bărbia. Deci suntem la fel.
- Adică suntem identice, concluzionez eu.
- Da. Pur şi simplu. Deci, nu poţi să-ţi iei alt copil.

.......................
Ne uitam aseară pe o revistuţă de copii. Din aia cu poezele scurte şi haioase.
Pe o pagină se descriau, in versuri, diferite meserii. Pentru că le-am citit mai demult, Crina s-a gîndit aseară să-şi fixeze o dată informaţiile despre meserii. Şi a ales cîte o meserie pentru fiecare membru al familiei:
- Uite mami, asta sunt eu. Fac mîncare.
- Şi cum se cheamă cel care face mîncare?
- Bucătărar. Tu eşti fata de la salon.
-Cum o cheamă pe fata de la salon?
- Păi nu ştiu...
- Coa....
-Coafata......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu