joi, 25 noiembrie 2010

D'ale copilăriei

La chioşcul de ziare, Crina îşi face curaj şi îl întreabă pe vînzător:
- Aveţi şi hărţi?
- Nu, nu ţinem.
După ce pleacă, tati o întreabă:
- La ce-ţi trebuie o hartă?
- Să găsesc ţara lui Clopoţica(Tinkerbell, pentru necunoscători- n.m.)
- De ce?
- Păi, vreau să mă mut în ţara ei. Că ea nu se duce la grădi, acolo nu e obligatoriu să te duci la grădiniţă.

.................

Într-o seară, căscam gura la tv în fotoliu şi la un moment dat îmi dau seama că ceva nu e în regulă. Nu-i auzeam glasul copilului. Cînd mă uit în jurul meu, la birou, Crina se chinuia cu un caiet de matematică.
- Ce faci, mama, acolo?
- Îi scriu lui Moş Crăciun.
- Aha şi...
- Păi, uite, ştii, am o dilemă.
-Serios, care?
- Nu ştiu ce să-i pun prima pe listă: Ciciobello, păpuşa Maria, baby born sau păpuşa cu multe halaturi.......

......................

Discuţie de seară, cînd îmbrăcăm pijamaua:
- Uite, mami, ştii, dacă nu vrei să mergem la mall, mi-ar plăcea să mă duci în Bulgăreasa sau în Germania, îmi spune Crina
- Ce înseamnnă Bulgăreasa...., întreb curioasă.
- E o ţară, aşa ca la mamaia, spune ea, dînd din mîini hotărîtă.
- Păi, mamaia locuieşte la Roşiori.
- Da, dar nu e la Roşiori, e aproape.
- Aha şi cine sta acolo? continui. Mi s-a părut curios de unde numele ţării, că nu mi-am făcut nici un plan pentru bulgari.
- Păi, multe mamaie.
- Bun, deci Mamaiele locuiesc în Bulgăreasa. Şi în Germania, cine stă?
- Mamaiele cu tataiele lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu