luni, 15 noiembrie 2010

D'ale copilăriei

A descoperit computerul. Mai precis ce face el, ce poate face. Ştia şi pînă săptămînile trecute ce este, dar aveam doar o vagă bănuială despre ce poate face.
Săptămâna trecută, fii-mea a reuşit însă să mă lase cu gura căscată. Într-una din zile, a fost luată de la grădiniţă de una din vecinele de palier. Pentru că nu ştiam cît de bine vor socializa, m-am grăbit spre casă, convinsă că voi găsi uşa de la intrare dată de perete şi pe Crina umblînd pe hol, de la o vecină la alta. Cînd colo, linişte. Intru în casă şi o descopăr pe vecina cuminte în fotoliu, uitîndu-se la tv, la desene, iar pe fii-mea la calculator.
Îşi deschisese singură computerul, îşi pusese fata o poveste şi stătea picior peste picior în fotoliul pe care îl revendicăm amîndouă.
Întreb aşa încet, ca la cinema, să nu deranjez lumea: ce faci, mama.
La care fii-mea îmi spune calm: M ă uit la Black Beauty. Să ştii că am vrut să dau drumul la net, dar nu am reţinut parola.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu