marți, 30 noiembrie 2010

D'ale copilăriei

La cumpărături, zilele trecute, ne oprim la Activia, iaurtul care cică face minuni. Nu am crezut-o niciodată pe Emilia Popescu, în spotul de la tv, dar m-am lăsat convinsă de ofertă.
Ziua următoare, îmi cere copilul un iaurţel şi îi dau. Crina se uită la ambalaj şi îşi aminteşte:
- Ăsta e ăla care îţi dă jos burtica, mi-a spus mie mamaia.
- Da, mami, e bun, îi spun şi îmi iau şi eu unul. Să fiu mai convingătoare.
Mănîncă copilul iaurtul pînă la fund, eu asemenea. Peste cinci minute, fii-mea se duce la oglindă, se uită, se întoarce, se analizează şi îmi spune dezamagită:
- Iaurtul ăsta nu e bun de nimic.
- De ce, mama, întreb oarecum amuzată.
- Păi, uite, nu a dispărut burtica. Nu mai mănînc niciodată Activia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu