marți, 9 noiembrie 2010

Update: D'ale copilăriei

Mi le aduc aminte pe rînd. Apropos de ce protestul faţă de dormitul la grădi, la prînz. Bărbatu-meu i-a explicat că dacă nu doarme la grădi, riscă să fie sărită de Moş Crăciun la cadouri.
Crina a cerut explicaţii şi, instant, a găsit şi soluţia pentru a nu fi păgubită anul acesta de cadoul de la Moş.
Tati: Ştii, Moş Crăciun îi cere doamnei o listă cu copiii de la grădi. Cine vine, cine e cuminte, cine mănîncă tot, cine învaţă poezii, cine doarme la prînz. Dacă nu te găseşte pe listă, nu-ţi dă cadou.
Crina: E, na. Eu vreau să-mi aducă un bebe Amole. Unul din ăla care are suzetă şi halaturi multe, de schimb.
Tati: Păi, dacă nu vrei să dormi acolo nu te găseşte pe listă.
Crina: Păi şi cum face Moşul?
Tati: Vine şi te întreabă cum te cheamă, se uită pe listă şi vede.
Crina: Păi bine.
Tati: Păi şi o să te întrebe cum te cheamă, o să se uite în listă şi o să spună Crina nu e pe lista mea.
Crina: E, na, păi îi spun că mă cheamă Alexandra.
Tati:Cine e Alexandra?
Crina: O fetiţă de la grădi.
Tati: E o fetiţă cuminte?
Crina. Da, e cea mai cuminte.
Tati: Şi?
Crina: Îi spun că pe mine mă cheamă Alexandra, am fost cuminte şi o să-mi dea cadou.
Tati a rămas fără replică. Eu, aşijderea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu