joi, 29 aprilie 2010

În loc de noapte bună

La culcare. Povestea de rigoare. Mă rog, poveştile că, dacă nu întinzi la maxim amănuntele, rişti să spui vreo cîteva la foc automat. Suntem în săptămîna cu Cenuşăreasa.

Mama: Cenuşăreasa ascultă atentă gongul care bate de 12 noaptea şi îl părăreşte pe prinţ, ca acesta să nu vadă transformarea.
Crina: Nu mami, nu fuge că se transformă, fuge ca să scape de vrăjeală.....
.........................
Liliacul înfumurat, o fabulă daneză, povestea nr.2

Crina: Mami, eu cum pot să devin liliac
Mama: De ce vrei să devii liliac.
Crina: Păi să fiu şi eu îngîmfată.
:))
.................................................
Jocul
Mama: Eu sunt omul de binoclul....
Crina: Eu sunt omul cu ochelarii de distanţă.....
Mama: Eu sunt omul cu ochelarii de citit.
Crina: Nu, tu ai ochelari de soare. Tu nu ai ochelari de citit, ce, eşti pensionară?
..............................
Solutie
Crina: Mami, ce facem mîine cînd ne trezi?
Mama: Tu rămîi cu tati, mami se duce la servici.
Crina: Într-o zi, o să tai blocul în două.
Mama: De ce?
Crina: Ca să nu mai ai lift, să te duci la servici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu