marți, 20 aprilie 2010

Colecţionara de marţi

Sunt unele zile de marţi când îi invidiez pe beţivani. Mă întorc acasă pe şapte cărări, deşi am zero la sută alcoolemie în sînge. Merg parcă în reluare şi nu-mi mai coordonez paşii. Culmea, se întîmplă doar marţea şi nu are legătură nici cu celebrele trei ceasuri rele. Pur şi simplu, am simptomele beţivului dar nu împărtăşesc şi starea lui de beatitudine. Voi rezolva problema, cînd am să descopăr cauza.
Iar dacă nu se va întîmpla aşa, probabil voi cere ajutor divin să scot marţea din calendar. Pînă atunci, sunt o biată colecţionară de marţi. De zile de marţi.
PS: Am găsit o bere neagră prin frigider şi mă întreb dacă să încerc starea beţivului sau să mă transform în colecţionar veritabil precum Prigoană jr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu