vineri, 2 aprilie 2010

D'ale copilăriei 2

Nu sunt singura mamă de weekend. Azi, am mai aflat o întîmplare simpatico-dureroasă din D'ale copilăriei. Responsabil de ea este Marius, 5 ani.
-Mami, ştii ce vreau să-mi aducă anul acesta Iepuraşul?
-Spune-mi, să ştiu ce-i cer.
-Vreau să-mi trimită Lampa lui Aladin.
-Ce să faci mami cu ea?
-Am cîteva dorinţe secrete şi vreau să mă ajute să le îndeplinesc.
- Ce dorinţe?, întreabă mama.
- Păi dacă sunt secrete nu se spun, răspunde puştiul în primă fază.
Se gîndeşte însă un minut şi spune:
-Totuşi, ţie am să ţi le spun, că pentru tine nu există secrete. Vreau să-l rog pe Aladin să facă o vrajă şi mamaie să nu mai fie bolnavă. Vreau să-i cer să fiu sănătos eu, la fel şi tu. Şi vreau să-l rog să te ajute să vii mai repede la mine.
Concluzia: Lampa lui Aladin, o bună idee de business, indiferente de perioadă-criză sau boom economic. Dacă există vreun business-angel dispus să finanţeze un astfel de start-up, îmi poate da de ştire. Voi fi intermediarul perfect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu