luni, 30 august 2010

Deja vu!

Pe cuvînt, asta este senzaţia citind ştirea cu partidul lui DD care a ajuns la 20% in sondaje. M-aş spăla cu apă rece pe faţă, ca să-mi revin, dar sînt răcită cobză şi trebuie să-mi protejez şi ultimul neuron rămas negripat.
Nu mă pricep la politică, deci nu îmi permit să emit judecăţi de valoare, dar cred că măcar unele de bun simţ tot pot să am.
Mi se pare că partidul lui DD este sperietoarea cu care onor PD-L, în corzi dar în cădere libere, încearcă să ne spună că "alţii e mai răi". Ceva de genul, dacă nu ne vreţi pe noi, uitaţi ce vine din urmă. E acelaşi scenariu folosit la alegerile prezidenţiale din 2000 cînd a fost trimisă la înaintare sperietoarea Vadim. Alternativa a fost Iliescu şi, deşi şi-au muşcat degetele pînă la sînge, toţi "telectualii" ţării ăsteia au votat cu bunicuţa.
Cam aşa îmi miroase acum şi povestea cu partidul lui DD. Mai ales că, zilele trecute, un "documentar" dat de OTV, în sine un sondaj făcut prin Olteniţa, arăta că nici drojdierii de acolo nu-l votau pe motiv că partidul e nou.
So, de ce ne pierdem vremea, transformînd un escroc într-o victimă-erou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu