luni, 18 octombrie 2010

Un sport naţional

Împroşcatul cu noroi, despre asta este vorba. Şi nu mă refer la politicieni, pentru că ei sunt doar deschizătorii de drum. Mă refer la vedete.
Andrei Gheorghe - a plecat de la RTV, a dat de pământ cu mogulul(nu că nu ar fi meritat, dar asta e altă discuţie), a plecat de la Finanţe- l-a scuipat şi pe Vlădescu. Acum, îi ridică în slăvi pe ruşi, pe care îi apreciază. Dă de pământ cu tv-urile din România, că, cică nu au oameni cu scriitură bună. Mă întreb, de ce ar avea nevoie un om ca el de astfel de oameni. El este o somitate şi cred că o somitate îşi face treaba de la excepţional în sus, de unul singur.
Mădălin Ionescu, ex-Acces direct îşi transformă plecarea din Antenă într-un bun prilej de a-şi promova neînceputa emisiune la Kanal D. Cînd a fost exitat, s-a dat un om de mare caracter, care nu-şi spală rufele în drum. Acum, cum prinde un loc pentru 500 de semne, cum loveşte. Scopul scuzp mijloacele însă, vor spune specialiştii în marketing. S-a dus la Kanal D, care nu se simte nici el grozav de bine. Păcat că nu a avut şi el un şef precum Nisto, să-i spună: omule dacă vrei să fii respectat, du-te în sus,ţinteşte liderul, nu alege Monitorul de Bucureşti.
Liviu Mihaiu - îmi place de el ca moderator, agresiv, ştie cînd să întoarcă foaia. Are stofă, chiar dacă nu-mi aduc aminte ca din emisiunile lui să fi ieşit vreo ştire în exclusivitate sau ceva să rămână pe retina consumatorului. Nu-mi place că s-a apucat să împroaşte cu noroi. O bîrfeşte pe Culcer, dar singurul news a fost că şefa TVR-ului e inginer apicultor. Celelalte informaţii sunt fumate demult. Sunt de acord însă că TVR-ul nu a făcut nici o brînză introducând emisiunea cu juraţi. E doar un prilej de a plăti nişte oameni, care au ştiut să se vîndă mai bine, nu un prilej de a atrage atenţia.
Unde se termină banii, începe ţăţeala ieftină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu