miercuri, 20 octombrie 2010

O Românie nebună, nebună

Acum vreo lună de zile, le spuneam unor prietene că m-am distrat teribil cu "Dumnezeu mi-e broker". După un rezumat de o frază, una din fete îmi zice "Cu ce cărţi îţi pierzi şi tu vremea".
Azi mi-am dat seama că povestea de rîsul lumii, în care un broker american ratat transformă o mănăstire într-o fabrică de bani, se poate considera depăşită. De ce? Pentru că în România, primăria Techirghiol a votat să aloce bani din buget ca să joace la loto. Hotărîrea a fost supusă la vot şi a obţinut ok-ul consilierilor. Ba mai mult, în şedinţa respectivă s-au decis şi numerele. Există şi explicaţii de genul: "am pus 12 că sunt 12 apostoli" sau "5 pentru că este numărul meu norocos". Banii cîştigaţi ar urma să fie folosiţi pentru modernizare pe bani europeni a falezei din localitate.
Într-una din variantele ştirii se vorbea de ultimii bani ai primăriei, în altele nu exista un astfel de detaliu.
Va trebui să urmărim finalul, pentru că numerele vor fi puse la bătaie duminica aceasta.
Dacă nu sunt ultimii firfirei, iar biletul nu va fi cîştigător, cred că la următoarea şedinţă de consiliu se impune o nouă decizie, de data aceasta pentru un bilet la Bingo. Sau, poate că primarul ar trebui să-şi consulte consilierii şi să decidă dacă nu e cazul să participe la noul concurs de poker, de la Prima tv.
Mă întreb dacă europenii vor da verde unei finanţări la care cofinanţarea e asigurată din bani proveniţi de la jocuri de noroc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu