joi, 14 octombrie 2010

Emisiuni care m-ar apropia de tv

Am citit puţin mai devreme pe paginademedia.ro, a lui Obae ca TVR negociază pentru a cumpăra "vrei să fii miliardar" şi m-am bucurat.
Ce mi-ar mai plăcea: "Copiii spun lucruri trăsnite", pe care aş vrea-o joia cînd sunt suficient de obosită astfel încît să nu mai gust alt gen de talk-show şi "Şef sub acoperire", care a fost sau este încă pe CBS.
Am văzut cîteva secvenţe din "Şef sub acoperire" la Oprah şi mi-a plăcut foarte tare, din două motive. În primul rînd, arată că în spatele unui CEO se află un om şi în al doilea rînd pentru că un astfel de incognito se lasă cu nişte schimbări.
Joe DePinto, CEO al 7-Eleven, un lanţ de cafenele care operează în franciză, a fost printre primii care au participat la emisiune. A fost atît de impresionat de comportamentul unuia dintre angajaţi încît i-a acoperit costurile pentru a intra în reţea, adică 140.000 de dolari. Omul, şofer pe unul din camioanele de marfă ale companiei, l-a cucerit pe CEO cînd i-a spus: voi, americanii, sunteţi nişte fraieri. Aveţi lumea la picioare dar nu ştiţi să vă bucuraţi de ea. Eu am venit din celălalt colţ al lumii, am renunţat la tot pentru a trăi visul american. Omul era un fost ofiţer rus care renunţase la postul de poliţai municipal şi o luase de la zero în State. Muncea noapte de noapte, cîştiga puţin dar cînd era la volan, cînta de fericire. Cînd a primit cheia de la viitorul său magazin, rusul nostru, cît era el de călit în armată, a început să plîngă. Cred că astfel de lucruri ne-ar ajuta să trecem mai uşor peste necazuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu