luni, 17 ianuarie 2011

Cît contează reperele

Multă vreme am refuzat să accept că reclama-sufletul comerţului este valabilă şi în cazul oamenilor. M-am opus vehement dar nu mi-a ieşit, aşa că m-am resemnat.
Chiar am dezbătut chestiunea cu o prietenă multă vreme. Cît de mult contează cum te vinzi şi nu neapărat ce ştii să faci. Astăzi, m-am convins o dată în plus de asta. Iar explicaţia ţine de repere.
Dacă raportezi un om slab la o nulitate, ai în faţa ta un geniu, căruia nu poţi decît să-i faci plecăciuni. Dacă, dimpotrivă, raportarea se face la o somitate, îl etichetezi instant nulitate şi îl dai afară în şuturi.
Am citit puţin mai devreme un text şi am rămas şocată de cît de prost scris era. Ca o compunere de clasa a doua, fără cuprins însă. Avea un titlu ok, dar dacă treceai de el, nu găseai nimic. O învîrtită în jurul cozii. Nu m-ar fi mirat atît de tare dacă nu aş fi ştiut ce poziţii importante în presă a deţinut autorul şi cît tam-tam s-a făcut cînd şi-a anunţat plecarea. Deci, reperele contează.
A, evident, la fel de important este cine stabileşte aceste repere.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu