joi, 27 ianuarie 2011

Adunate de prin presă

M-am distrat şi azi cu ce se mai întîmplă prin ţară.
În Jurnalul Naţional am văzut într-o poză cum Chiliman dă noroc cu Piedone, acum după alianţa cosfinţită. La cît de istorică e poza, ar trebui să o salvez şi să le-o arăt nepoţilor.
În Evenimentul zilei, m-am distrat cu nişte ţărani, neaoşi, care fac puşcărie pentru că au făcut ca Vadim: i-au înjurat pe poliţişti. Cel mai mult mi-a plăcut finalul: vezi, mie nu mi-a trecut prin cap să mă duc la doctor, să-mi bandajez capul şi să scap de închisoare, se întreabă cel mai bătrîn dintre cei închişi pentru ultraj. Pe urmă, omul stă puţin şi se întreabă iar: dar dacă nu am făcut nimic, de ce să-mi fi bandajat capul.
Cea mai tare ştire a săptămânii rămîne însă asta: Primăria Capitalei va investi 30 de milioane de euro în moderizarea a 17 cimitire. Măsura are doupă explicaţii: aia clasică cu ne-o cere UE şi alta mai nouă, care vorbeşte de satisfacerea cerinţelor populaţiei. Nu am înţeles deocamdată de la cine vine cererea de satisfacere: de la morţi sau de la vii. Oricum, mi se pare genial să vrei să bagi gaze în cimitir şi televiziune cu circuit inchis.
Cred că la anul vor face şi licitaţia pentru plasme sau LCD sau ce-o mai apărea nou în materie.
Nu am citit dacă nu cumva în pachetul ăsta de investiţii intră şi vreun sistem de cip-uri pentru morminte.
În acelaşi timp continuă să mă distreze jaful de un milion de euro, care seamănă din ce în ce mai mult cu un film cu Stan şi Bran.
-Bătrîna cu un milion de euro a trebuit să le prezinte poliţiştilor extrasele de la bancă pentru ca s-o creadă pe cuvînt.
-Hoţii s-au dus în casa părăsită să fure fier vechi şi erau să leşine cînd au deschis geamantanul cu bani.
- Erau analfabeţi aşa că au recunoscut banii după culoare, dar nu au ştiut să-i numere şi i-au împărţit pe principiul unul ţie-altul mie sau care are palma mai mare.
- Au devenit suspecţi cînd s-au îmbătat şi au început să arunce cu bani în lăutari iar lumea din sat îi ştia de sărăntoci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu