joi, 15 iulie 2010

Priorităţile în cuplu

Soţ şi soţie, cuplu extrem de ocupat. La apus de soare, el îşi sună consoarta.
- Ce faci, ai ajuns acasă?
- Încă nu, sunt pe drum. De ce?
- Începe furtuna.
- Ok, mă grăbesc.
Peste zece minute, el sună din nou:
- Ce faci, ai ajuns?
- Nu, ies de la metrou, într-un sfert de ceas sunt acasă. Ce s-a întâmplat?
- Nimic. Începe furtuna. Vezi că am uitat deschis geamul de la balcon.
- Ok, te sun după ce ajung.
După ce soţia închide telefonul, începe furtuna. Din aia adevărată, de vară. Cu stropi cât bobul de strugure. Grăbeşte ea pasul, dar degeaba. Ajunge acasă udă din cap până în picioare, semănând cu o murătură. Prin geamul deschis, a intrat în casă vreun litru de apă. Cam tot atâta s-a scurs din hainele ei ude leoarcă. Peste încă un sfert de ceas, sună din nou telefonul.
- Ai ajuns?, întreabă soţul.
-Da, am ajuns. M-am udat din cap până în picioare şi am luat un paracetamol.
- E, lasă, nu de asta te-am sunat. A intrat apă în casă, s-a spart vreun geam?
- Nu, nu s-a spart nimic. M-am udat eu pînă la piele.
-Lasă-mă, domne, cu amănuntele astea. Tu te ştergi, faci o baie fierbinte şi-ţi trece, dar dacă intra apă în casă sau, mai rău, se spărgea geamul.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu