vineri, 23 iulie 2010

D'ale copilăriei

- Mami, vreau şi eu o rochiţă galbenă şi cu diamante, cum are Belle(una din minunatele prinţese-n.m.). Şi o pelerină, roz, cum are ea.

- Da, mama, dar dacă îţi iau o rochiţă cu diamante, vei fi o "preţioasă" şi te va răpi cineva.

- Şi ce dacă, mie îmi place să fiu preţioasă.....

.........................
- Mami, vreau şi eu role. Cu cotiere, genunchiere şi cască.
- Bine, mama, cumpărăm cînd luăm salariul.
- Dar, crezi că putem să luăm cască şi pentru Rebeca(prietena cea mai bună-n.m.)?
- Îi cumpără mama ei.
- Atunci, cred că nu avem bani să-i luăm role şi lui Claudiu(verişorul-n.m.) la salariul ăsta.
- Nu, mama, aşa este.
- Dar putem să le împărţim pe ale mele. Mami, mi-a venit o idee. Îi facem lui Moş Crăciun o listă şi îi cerem să ne aducă ZuZuPets.
- E o idee foarte bună.
- Dar avem loc să scriem că vreau şi o oiţă? De care am văzut la mall.
- Ce să facem mama cu o oaie?
- Păi, o punem lîngă celelalte animale. Lângă puii de pisică.
- Nu vrei să-i cerem mai bine o turmă, să ne facă şi brânză oiţele alea......

........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu