vineri, 9 iulie 2010

Idei trăsnite

Pentru că e vineri, o să încep cu o zîmbeştire pe care am auzit-o dimineaţă la Europa FM. Cică, vecinii noştri bulgari sunt foarte preocupaţi de o posibilă migraţie a ţînţarilor româneşti peste graniţă.
Un fost ministru de interne, actualmente deputat, s-a dus în parlamentul de la sud de Dunăre şi a cerut fonduri speciale pentru a elimina violarea spaţiului aerian al Bulgariei de către ţânţarii româneşti. Ar fi vorba de jumătate de milion de euro pentru a combate migraţia. Parlamentarul nu a fost foarte explicit în privinţa metodelor, dar cred că de banii ăştia, vecinii noştri ar putea cumpăra nişte plase, ca cele montate în tranşee, la război, evident mult mai fine, poate un borangic, ceva.
Ce ţi-e şi cu parlamentarii ăştia loviţi de caniculă.
Şi pentru că tot a venit vorba de politicieni, mă gîndesc că, poate, parlamentarii noştri ar trebui plătiţi pentru prestaţia din timpul zilei de Antene sau Realitatea.
Mă uit acum la RTV şi pe cine văd, pe dl. Ghişe, care tocmai a fost dat exemplu de chiulangiu maxim de la şedinţele parlamentului. Cică el absentează ca să sancţioneze guvernul că ia decizii proaste. Păi, normal că ia decizii proaste, dacă parlamentarii stau la televizor în loc să-şi facă treaba.
Pe de altă parte, mi se pare absolut normal să aleagă sticla, în locul moţăielii din parlament, că doar e persoană activă. Pe cale de consecinţă, mi se pare la fel de normal ca omul, care ridică ratinguri, să fie plătit cu comision de RTV.
La fel Mădălin Voicu. Mi-e foarte simpatic, dar stă mult prea mult la tv, ca să pară preocupat de cum sunt legile în ţara asta. Aseară era la A2, cu fii-sa şi comenta despre tipii cu bani, mulţi dar proşti din ţara asta. Acum e la RTV, vorbeşte despre ce a făcut Băsescu.
Ce mişto e viaţa de parlamentar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu