luni, 27 septembrie 2010

Din weekend

*Trebuie să iau o piatră în gură:)
La solicitarea principalului meu fan,fii-mea, ieri am acceptat un biss la festivalul de cuisine pe care l-am dat sîmbătă.
Recunosc, a durat ceva până m-am hotărât, însă am cedat argumentului suprem: "mamaie îmi face tot timpul gogoşi. Tu de ce nu faci niciodată....".
Drept urmare, pentru prima oară în viaţă, am făcut gogoşi. Evident, după reţetă şi consultări telefonice cu experţii, ca să fiu sigură că va fi un succes de casă.
Care a şi venit în scurtă vreme. În primul rând, nu mai puteam s-o dezlipesc pe fii-mea de farfurie, în al doilea rînd, din ele s-a înfruptat şi prietena mea care a început să se certe cu fetiţa ei, care are dreptul să mănânce mai multe.
Şi nu în ultimul rînd, am mîncat şi eu din ele şi mi-am adus aminte de gogoşile făcute de bunica mea.
Îmbătată de succes, mi-am propus ca în următorul weekend să experimentez următoarele:
papanaşi
şi mămăligă.
O să dau anunţ că-mi angajaez consultanţi:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu