joi, 13 mai 2010

O lecţie de economie

Nu, evident, nu-mi aparţine. Îi aparţine Lidiei Moise. Cu care nu am mai vorbit de vreo doi-trei ani, pentru că ne-am certat. Dar pe care o respect pentru că este unul din puţinii jurnalişti pe economic, capabil să înţeleagă şi să explice nebunia pe care o traversăm şi care sunt riscurile pe care le presupune fiecare reacţie a statului.
http://www.revista22.ro/bugetul-e-o-no355iune-abstract259-birurile-un-mit-8178.html
Da, uite ăsta este ceea ce cred eu că înseamnă jurnalism economic.
Recunosc, nu este singurul, dar este printre puţinele materiale la finalul cărora îţi spui a meritat să cumpăr ziarul ăsta.
http://www.zf.ro/romania-la-raport/ministerul-transporturilor-a-avut-13-mld-in-perioada-2005-2009-in-ce-s-au-dus-banii-daca-nu-se-vad-schimbarile-cum-comentati-6114104/
Este doar unul din materialele România la raport şi recunosc că le-am savurat pe toate.
Te ajută să ai o măsură a haosului, în care trăim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu