miercuri, 5 mai 2010

Microbist pe nepusă masă

Acum vreo două săptămâni, discutam cu o prietenă. Despre una, despre alta. La un moment dat, îmi spune, ar trebui săciteşti "Viaţa care ne trăieşte". O să găseşti acolo ceva răspunsuri. Cine e autorul, întreb. Un psiholog, aşadar găseşti cartea la secţiunea respectivă, în librăria X.
Pentru că librăria cu pricina nu mi-era în drum, am căutat-o în altele. Nu mai era la raft. Într-o zi, mă opresc la standul de la metrou iar îmi spune că poate face comandă.
- Ce carte doriţi, mă întreabă şi notează sîrguincioasă.
- Viaţa care ne trăieşte. E scrisă de Basarab Panduru, răspund foarte sigură.
-Bine, doamnă, fac comandă, încercaţi de luni încolo.
Dimineaţă, trec pe la metrou.
-A venit cartea?, întreb sigură şi arogantă.
-????????
- Viaţa care ne trăieşte.
- A, da, dar să ştiţi că e scrisă de Anatol Basarab, care este psiholog. Basarab Panduru este fotbalist.
Am plătit cartea şi sper ca din seara asta să-mi şi fac timp să o citesc. Voi încerca să văd, dacă, totuşi, nu cumva există o legătură ascunsă între carte şi microbul fotbalului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu