luni, 23 mai 2011

Între silă şi milă

Citesc şi mă oripilez, apropos de povestea asta cu DSK. În prima zi cînd am citit despre arestarea şefului FMI, mi-am spus convinsă: e o făcătură, vor să-l pună pe butuci, după modelul mioritic şi să-i taie şansele la preşedinţie. A doua zi, m-am gîndit la nevasta şi fiica lui: cît de jenant să-ţi vezi soţul şi tatăl captiv. A treia zi, am început să mă întreb dacă vorbim de o conspiraţie globală, dar din ziua următoare, informaţiile apărute m-au convins că omul are o problemă gravă la mansardă.
Mai grav însă, e puterea pe care a ajuns, nu mai ştiu contextul în care a fost ales, să o deţină un astfel de om. Încep să mă gîndesc dacă nu cumva, pamfletele pe care le scrie asa bine Dan Popa, sunt de fapt realităţi ascunse bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu