luni, 21 februarie 2011

Bătălia pentru Sandra Brown

De la liberalizarea comerţului cu literatură, cărţile au fost printre puţinele mele investiţii pe termen lung. Îmi cheltuiam cam juma de bursă pe cărţi, mai bune sau mai proaste. Citeam cu o disperare pe care o caut acum, din nou, dar într-o totală devălmăşie. Nu aveam liste cu autori, nu căutam tipuri de literatură, nu făceam pasiuni pentru romanele de aventuri, politică sau filosofie. Citeam, mă refugiam între coperţi, deşi, apoi, mi-am dat seama că am adunat şi multă maculatură.
Ca atare, acum, recent, am decis să renunţ la ceea ce nu aş mai citi a doua oară şi nici nu voi trece pe lista de priorităţi a odraslei.
Discutînd cu un vînzător de carte, am rămas cu gura căscată pe ce pun ei preţ. Deci ca să nu vînd cărţile la kilogram, ci la bucată ar trebui să am Sandra Brown, celebra Sandra Brown, romane poliţiste, cărţi de aventuri, Sven Hassel şi ale lui poveşti de război sau dicţionare.
Nu m-am apucat încă de curăţenie în bibliotecă, dar m-am desumflat. Nu cred că din banii încasaţi, voi putea să cumpăr una bucată carte nouă, acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu