vineri, 3 decembrie 2010

D'ale copilăriei

Crina vrea un tovarăş de joacă. Unul adevărat, nu o păpuşă, aşa că de cîteva zile purtăm discuţii pe această temă. Adică reluăm o temă mai veche, în care schimbăm doar numele. Acum un an îşi dorea o frăţioară, acum cîteva luni o verişoară, iar mai nou cere o soră.
-Mami, ştii, eu la grădi mă joc singură.......
- Păi, de ce, mama?
- Păi, Ana e prietenă cu Maria, Sabina cu Elena şi......De ce nu-mi faci şi mie o soră?
- Păi ce legătură e între soră şi colegele de la grădiniţă?
- Păi, dacă aş avea o soră, m-aş duce cu ea la grădiniţă, ne-am juca amîndouă, am dormi amîndouă....
- Deci tu vrei o soră mai mare, care să te şi ducă la grădiniţă.
- Nu, domne, eu vreau o soră, nu o mamă. Am deja o mamă, tu.
- Păi, ce legătură e între soră şi mamă
- Păi mamele îşi duc copiii la grădi, nu sorele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu