marți, 11 octombrie 2011

Lista lui Moş Crăciun

De o lună, zilnic avem acelaşi zlot de replici:
Crina: Când vine Moşul?
Eu: În decembrie, mami, de Crăciun.
Crina: Mai e mult până la Crăciun?
Eu: Trei luni, adică 100 de zile.
Crina: Ce înseamnă 100 de zile...
Eu: O să-ţi explic.
Crina: Ştii, eu mi-am făcut lista pentru Moşul, trebuie să mă ajuţi să îi scriem.
Eu: Ok, cum arată lista?
Crina: Păi vreau de la Moşul pe căţeluşul Bobby, cu lesă, pe Nenuko şi bucătăria lui Barbie.
Eu: Şi pe locul patru...
Crina: E, atât. Să ai loc să treci şi tu ce vrei de la Moşul. Chiar, tu ce vrei să-ţi aducă Moşul, mami?
Eu: O excursie la Paris, mama.
Crina: Auzi, nu vrei mai bine să-i ceri Moşului o excursie în Hawaii?
Eu: Ce este Hawaii..
Crina: Este un loc unde fetele dansează în fuste din iarbă.
Eu: Aha..
Crina: Nu vrei să mergem şi noi să stăm în fustiţe din iarbă şi să dansăm...

Un comentariu:

  1. Vezi daca la Paris nu sunt fetite cu fuste din iarba... Trebuie sa le spunem francezilor ca nici ei nu stau prea bine la capitolul promovare turistica :)

    RăspundețiȘtergere