marți, 11 octombrie 2011

Înţelepciunea adunată până la cinci ani sau cum baţi şaua să priceapă calul

Într-o seară, înainte de culcare, discuţie ca între fete:
Crina: Mami, pe lumea asta e greu să-ţi găseşti un soţ?
Eu: Hmm, depinde de vîrstă, mami....
Crina: Dar tu cu tati cum v-aţi cunoscut?
Eu: La o petrecere, mami...
Crina: Şi cum v-aţi dat seama că sunteti potriviţi să fiţi soţ unul altuia...
Eu:....
Crina: Şi cum ţi-a spus ţie, tati că vrea să fii soţul lui?
Eu: Mi-a dat un inel...
Crina: Şi ce-aţi făcut când v-aţi căsătorit?
Eu: Ne-am dus la popă, mami...
Crina: Şi cum v-aţi mutat împreună
Eu: Păi, ne-am mutat.
Crina: Şi pe mine cum m-aţi făcut?
Eu: După ce ne-am căsătorit, mami...
Crina: Şi casa asta cum aţi cumpărat-o?
Eu: Cu credit, mami.
Crina: Ce este acela credit?
Eu: Ne-am dus la bancă şi banca ne-a dat bani să luăm casa.
Crina: V-a dat un card?
Eu: Ne-a dat bani.
Crina: Păi şi banca de unde are bani?
Eu: De la alţi oameni. Banca împrumută bani de la unii oameni şi dă la alţii. Şi noi acum, îi dăm băncii banii înapoi. Nu ai văzut când luăm salariul....
Crina: Da, da, ştiu e vorba despre buget.
Eu: Da, despre buget.
Crina: Ştii, mami, eu cred că voi îmbătrâni singură. Dar ca să nu fiu singură de tot, o să-mi iau un câine.
Eu, siderată: De ce crezi mama, că vei îmbătrâni singură?
Crina: Aşa cred eu. Vezi, de aia trebuie să-mi cumperi căţeluşul Bobby. Să învăţ cum se creşte un cîine până îmbătrânesc.

Un comentariu:

  1. Mama, da' ce te-a mai luat pe la Ploiesti... Imi place fata ta, isteata ca mami... :)

    RăspundețiȘtergere